item(s)
Subtotaal :

Er bevinden zich momenteel geen items in uw lijst.

Items toevoegen
Toon zijkant
Klantenservice 09/348.08.00
info@avbtuintechniek.be

Categorieën


Het volgende item werd succesvol aan uw lijstje toegevoegd

Verder kijken Bekijk lijst

FAQ

Mijn account

Hoe maak ik een account aan?

Heel simpel. Je bent slechts twee klikken verwijderd van je account.

  1. Klik hier om naar de registratie te gaan.
  2. Vul je gegevens en een wachtwoord naar keuze in.
  3. Klik op de knop Registreren en je bent klaar.

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Ja, dit kan je doen bij je eerste bestelling op onze webshop of via de pagina registreren.
De informatie die je ons verschaft wordt vertrouwelijk behandeld. Deze gegevens worden niet doorgegeven, doorverkocht of verhuurd aan derden.

Assortiment

Is de prijs van een product op de webshop hetzelfde als in de winkel?

Ja. De prijs die u op de webshop ziet, is ook de prijs in de winkel. Wordt de prijs aangepast in de winkel, dan wordt deze ook aangepast in de webshop.

Alle prijzen zijn onder voorbehoud van druk- en zetfouten. Voor de gevolgen van druk- en zetfouten wordt geen aansprakelijkheid aanvaard.
Bij druk- en zetfouten is de ondernemer niet verplicht het product volgens de foutieve prijs te leveren.

Hoe kan ik een product opzoeken in de webshop?

Weet je specifiek wat je zoekt? Dan kan je de naam, het artikelennummer, het model van het product of een algemenere zoekterm invullen in de zoekbalk bovenaan onze webshop. Onze webshop geeft dan een overzicht van de meest relevante artikelen.

Is de inhoud en kleur van de afbeelding altijd exact zoals het omschreven product ?

Niet altijd, het kan zijn dat er soms meer of minder op de afbeelding staat dan werkelijk bij het product hoort.
Ook kunnen er kleurafwijkingen aanwezig zijn, hiervoor zijn wij niet aansprakelijk.
Zo kan bijvoorbeeld de kleur van een machine, iets lichter of donkerder zijn op foto dan in werkelijkheid.
Ook kunnen er afbeeldingen weergegeven worden met een andere afmeting dan het eigenlijke product.

Dit kunnen wij niet vermijden aangezien wij de afbeeldingen zo verkrijgen van onze leveranciers.

Alle informatie is onder voorbehoud van druk- en zetfouten. Voor de gevolgen van druk- en zetfouten wordt geen aansprakelijkheid aanvaard.

Bestellingen voor afhaling

Kan ik een geplaatste bestelling wijzigen of annuleren?

Nee, vanaf je de bestelling hebt afgerond, is deze definitief.

Hoe weet ik of mijn bestelling effectief geplaatst is?

Na dat je bestelling en betaling afgerond is, ontvang je een orderbevestiging via e-mail.

Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling, wat nu?

Soms kan het een tijdje duren vooraleer je een automatische orderbevestiging ontvangt.
Ook kan het zijn dat de mails op één of ander manier in je spam folder zijn terecht gekomen.
Indien je na 24 uur nog steeds geen bevestiging hebt ontvangen, neem je best contact met ons op (014/26.08.90).

U kan uw bestelling afhalen in onze winkel.

U kan uw bestelling afhalen in onze winkel: Beerveldestraat 64 - 9160 Lokeren

Hoeveel tijd heb ik om mijn bestelling af te halen?

Vanaf de dag dat je een bevestiging krijgt dat je bestelling gereed is voor afhaling, heb je 10 werkdagen de tijd om deze af te halen.
Indien de bestelling na 10 werkdagen niet is opgehaald, wordt deze geannuleerd.

Terug sturen of omruilen

Hoeveel tijd heb ik na de ontvangst van mijn bestelling, om een artikel terug te zenden of om te ruilen?

Na ontvangst van je goederen heb je 14 dagen de tijd om deze terug te sturen of om te ruilen.
Dit kan enkel indien alles nog in originele staat is, met de originele verpakking en de volledige inhoud zoals aangekocht.

Hoe kan ik online aangekochte artikelen terugsturen of omruilen?

Indien je ervoor kiest om artikelen terug te sturen of te brengen, dan wend je je tot onze klantendienst om dit te melden.
Je brengt hen hiervan op de hoogte door een mail (info@avbshop.be) te sturen met daarin een verklaring over welke artikelen het gaat.
Enkel artikelen die in originele staat zijn, de originele verpakking hebben en die de volledige inhoud bevatten, zoals aangekocht, worden aanvaard.

Het terug sturen of brengen van artikelen is volledig voor jouw verantwoordelijkheid en rekening.

Hoe worden de teruggestuurde artikels terugbetaalt?

Na controle van het artikel, of deze nog in originele staat is met de verpakking en alle inhoud, wordt het gehele bedrag terug gestort.